Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 14:53 - ЩО Е ТО ОФШОРКА И КОЙ СНАСЯ ТАМ?
Автор: bogorov Категория: Други   
Прочетен: 573 Коментари: 0 Гласове:
1



Не ми е ясно що е то офшорка,нито кой снася там.Ако някой знае да ме осветли.
Аз си я представям така:има едно гнездо за снасяне на яйца на много закрито място.Почти е неоткриваемо.Ако трябва да снасяш в нормално/само на завет и сушина/ място,трябва да даваш на Кума Лиса едно яйчице.Е,може да даваш и на БГ - допуска се,за социален патронаж и охрана,например.Може и за    солидарни,социални,здравни,данъчни,обществени............и всякакви плащания,щом живееш в БГ и тя те осигурява във всички случаи.........
Тогава кой е измислил скритото гнездо/офшорката/?И защо?
1.Не иска да дава на БГ,защото не живее в нея.Само се води.
2.Достатъчно е як и не иска никакви осигурявания.
3.Не признава никакви солидарни мероприятия/на вълка му е дебел вратът,защото си върши работата сам,макар,че повечето са в глутница/.
4.Има едни яйца от други гнезда и го е страх,някой да не си ги познае.
5.Страх го е Кума Лиса да не му вземе всичките.
Сигурно има и други причини.......
Ще кажеш:"Не можа така,нали сме в криза.Всеки трябва да помага.Ако не с друго,поне данъците да плаща.Така е още от турско - десятък и мъжко за еничар.Не свикнаха ли вече?"
И аз не зная.Хем строга данъчна дисциплина по дянковски,докато изгориш,хем изнасяш законно доходите и всякакви наличности без облагане.
И като се започне едно рязане:бюджети,разходи,щатове,приоритети,магистрали,мат,риали.....край няма....
И едно качване на:ставки,акцизи,данъци,цени,ДДС.......край няма......
И пак няма пари!Сметките точни,парите ги няма.................
Къде са парите?Счетоводителите ли ги скриха?Калинките ли?Кума Лиса ли?
Аз предлагам,щом няма пари,на сайта на министерството на финансите да видя списък с всички кражби,крадците,шапките и чадърите за последните 23 години.Както собствениците и клиентите на използваните офшорки.
О-па-а,май било квалифицирана информация?!
Той и Цветанов тази сутрин каза,че подслушването било квалифицирана информация!
Язък!Тъкмо мислих след като ми повишат пенсията от 1 април,ако ми остават цели 2-3
лева,да ги внасям в някоя офшорка....Така де,защо да се минавам......Няма да им плащам 10 % ,я?
Пък,ако някой знае да ми се обади.Ще делим........


Тагове:   криза,   данък,   офшорка,   десятък,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bogorov
Категория: Други
Прочетен: 13362
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930